Pages

Monday, July 13, 2009

Hasil kerja tangan



Ini adalah projek terbaru yang baru siap minggu lepas. 10 pasang baju own by my friend. sepupu dia nk kawen, so dia lah yg wakil tempahkan baju manik kt aku. aku jahit manik dia aje, baju org lain tailoring. bkn aku x nk buat yg cantik2, tp aku di beri masa 5 minggu untuk siapkan 10 pasang baju. so , aku decide untuk buat as simple as can. but, her family really loved this simple pattern. ni pattern yg buleh dpt kita tgk kt mana2. tp bkn sume org buat buat, especially tang double dia tu...2 kerja nk kena buat..baju oren tu, baju kwn aku tu la. since baju dia jer bkn bj kurung, n she requested utk buat yg simple aje, itu lah yg aku buat utk dia. she really loved it. alhamdulillah...lega aku.(kena tgk betul2, sbb manik yg mereka sediakan kurang menyerlah)

No comments:

Post a Comment